Arxiu sonor

  Sisde7

  Dijous, 30 de març de 2017

Sergi Grimau, director de Màrqueting de Clos Pons: "els nostres vins tenen una història i una característica que els fa especials i són l'expressió del territori"

El celler Clos Pons neix arran d'una tragèdia que afecta a la família quan a l'any 2001 perd un centenar d'hectàrees d'oliveres, activitat principal del grup Pons. En aquell moment, la família decideix fer una forta aposta en el món del vi, i l'any 2005 culmina el projecte vitivinícola fundant el celler Clos Pons. El disseny de l'espai s'alimenta de la filosofia de tradició i respecte per la terra, reflex de la trajectòria de l'empresa. Partint dels conceptes d'ordre, simetria, territori i de les construccions de pedra i fusta característiques de la zona de Les Garrigues, el projecte gira al voltant de la seva adaptació al medi i la interacció amb ell.

Sergi Grimau, director de Màrqueting del celler, ens explica la consolidació d'un projecte que neix com a referent en qualitat dins de la DO Costers del Segre. Us convidem a escoltar-lo!

El celler Clos Pons a la Fira de Lleida de l'any passat (foto: Clos Pons).

  Pujar

  • Ràdio Les Borges 107.1FM Ajuntament de les Borges Blanques

Fem xarxa