Publicitat
Notícies
Dimecres, 12 de juny de 2013La nova piscina de les Borges s'inaugurarà el 21 de juny
Serà també el primer dia de la temporada de bany, que s'allargarà fins el 30 d'agost
Les piscines municipals de les Borges obriran les seves portes al públic el proper divendres 21 de juny. Serà una jornada de portes obertes a partir de les 15.00 hores i que també continuarà l'endemà dissabte. A partir del diumenge els banyistes ja hauran de pagar entrada.
Pel que fa a les obres de la nova piscina, els operaris estan acabant d'ultimar tots els treballs perquè estigui en perfectes condicions el proper dia 21, segons informen des de l'Ajuntament. També s'ha construït una nova zona d'ombra entremig de les dues piscines.
Serà a les 17.30 hores del matiex dia 21 que tindrà lloc l'acte d'inauguració d'aquestes obres, un acte al què assistiran, entre altres, autoritats lleidatanes, l'alcalde de les Borges, Enric Mir, i la resta de regidors de l'equip de govern.
Es mantenen els preus
Tant les entrades diàries com els abonaments per entrar a les piscines mantenen els mateixos preus que l'any passat, si bé els menors de 5 anys tenen accés gratuït.
Els preus dels abonaments, que es poden comprar a l'Ajuntament, van dels 12 als 42 euros, segons l'edat i els descomptes per a infants, jubilats i Carnet Jove.
Amb aquesta decisió, segons apunta el regidor d'Esports Francesc Mir, "pretenem que les famílies que passen moments difícils degut a la crisi i a la falta d'ocupació puguin gaudir de les piscines, un servei essencial i que aplega més gent durant la temporada estiuenca, sense que això suposi una càrrega econòmica extra".
Pel que fa al forfait comarcal, tothom que hi estigui interessat el podrà adquirir al municipi on està empadronat. Aquest forfait permet l'entrada a les piscines dels diferents municipis adherits a la campanya "Piscines Garrigues 2013" del Consell Comarcal. Pel que fa a les entrades, que es despatxen a les piscines, els preus oscil·len entre els 2 i els 4 euros, segons l'edat.
Horaris
Les piscines romandran obertes fins el 30 d'agost, quan es tancarà la temporada amb una festa de l'escuma i d'inflables coincidint amb el primer dia de la Festa Major. Pel que fa als horaris les piscines obriran cada dia de les 10.00 hores fins a les 20.00 hores.