Notícies

  Dijous, 20 de juny de 2013

El divendres, 21 de juny, s'inaugura la nova piscina de les Borges

El nou equipament ha tingut un cost de 215.000 euros

Les piscines municipals de les Borges obriran les seves portes al públic el divendres, 21 de juny. Serà una jornada de portes obertes a partir de les 15:00 hores i que també continuarà l'endemà dissabte. A partir del diumenge els banyistes ja hauran de pagar entrada.

Pel que fa a les obres de la nova piscina, els operaris han acabat d'ultimar tots els treballs i ja estan en perfectes condicions, segons informen des de l'Ajuntament. També s'ha construït una nova zona d'ombra entremig de les dues piscines.

A les 17:30 hores, tindrà lloc l'acte d'inauguració d'aquestes obres, un acte que presidirà Ramon Farré, el delegat del govern a Lleida. També hi assistiran l'alcalde de les Borges, Enric Mir, i la resta de regidors de l'equip de govern.

Recordem que la nova piscina, descoberta, ocupa una superfície de 326 metres quadrats i permetrà descongestionar la ja existent, de la qual n'és adjacent. L'actuació també ha inclòs l'acondicionament de l'entorn a l'aire lliure, amb la millora de platges, accessos i pavimentació.

El pressupost d'adjudicació de les obres ha estat de 215.000 euros, dels quals 177.000 han estat finançats a través del PUOSC. La resta ha anat a càrrec del municipi. Aquí pots trobar més informació sobre els preus de les entrades i dels abonaments, així com dels horaris de les piscines.

Imatge d'arxiu de la nova piscina, mentre els operaris enllestien els darrers detalls (foto: Aj. de les Borges)

  Pujar

  • Ràdio Les Borges 107.1FM Ajuntament de les Borges Blanques

Fem xarxa