Notícies

  Dijous, 18 de maig de 2023

El Cicle Primavera Coral de les Terres de Lleida fa parada a les Borges Blanques

Aquest dissabte, a les 21 hores, actuaran la coral Sant Jeroni de Barcelona, la coral l'Olivera de Castelldans i l'Orfeó Terrall de les Borges, a l'església

Aquest dissabte, 20 de maig, el Cicle Primavera Coral de les Terres de Lleida fa parada a les Borges Blanques, a les 21 hores, a l'església municipal. 

La trobada, organitzada per la Federació Catalana d'Entitats Corals, tindrà tres corals participants: la coral Sant Jeroni de Barcelona amb la seva directora Àngels Conde, la coral l'Olivera de Castelldans i l'Orfeó Terrall de les Borges, que ambdúes tenen com a directora a Maria Lluïsa Piñero i Gregori Farràs al piano. 

L'acte està organitzat per l'Orfeó Terrall amb la col·laboració de l'Ajuntament de les Borges, el Consell Comarcal de les Garrigues i la cooperativa Sant Isidre de la capital garriguenca. 

Una actuació de l'Orfeó Terrall a l'església de les Borges (foto: Orfeó Terrall).

  Pujar

  • Ràdio Les Borges 107.1FM Ajuntament de les Borges Blanques

Fem xarxa