El pregó de l'Ajuntament
Dimarts, 4 de febrer de 2020
Pregó municipal de dimarts, 4 de febrer del 2020
- El proper divendres, a les 20 hores, a la sala Arts 25400 de l'Espai Macià, inauguració de l'exposició 'Figuracions i abstraccions', de Josep Patau.
- El proper diumenge, a les 16 hores, al camp d'esports, derbi comarcal de futbol entre el Borges i el Juneda.
- Recollida d'objectes voluminosos. El proper 8 de febrer passaran per les cases a recollir-los. Us heu d'apuntar a Recepció de l'Ajuntament.
- L'Associació de la Gent Gran organitza un viatge de Carnestoltes a Roses. Més informació, al Casal (carrer Màrius Torres, 5).
- Demà, a les 18.30 hores, a la sala Màrius Torres d'Arbeca, Unió de Pagesos organitza una xerrada sobre el nou decret de la gestió de la fertilització de les dejeccions.
- Des de la regidoria de Benestar, Salut i Família s'està treballant per dur a terme la setmana de la salut, que tindrà lloc del 30 de març al 4 d'abril. Totes les persones o entitats que vulguin col·laborar o realitzar algun taller, es poden posar en contacte amb l'Ajuntament al telèfon 973142850 a al correu electrònic silviamansilla@lesborgesblanques.cat