El pregó de l'Ajuntament

  Dimarts, 22 de novembre de 2022

Pregó municipal de dimarts, 22 de novembre del 2022

  • Diumenge, 4 de desembre, viatge a la Fira de Santa Llúcia de Canyelles. Se sortirà des de la Plaça Europa, a les 9 hores, i es tornarà a les 19 hores. El preu del viatge és de 22 euros i inclou autocar i dinar. Les inscripcions es poden fer fins al 28 de novembre a recaptació de l'Ajuntament.
  • Avui, a les 18.30 hores, a la biblioteca es comentarà el llibre 'El camí de les aigües' amb la seva autora, Carme Martí.
  • Dissabte, a les 18 hores, cicle Baldufa al Pavelló de l'Oli amb la representació de l'obra 'Tempus' a càrrec de la companyia EQM. El preu és de 2 euros. 
  • Des del CAP de les Borges Blanques comuniquen que les persones majors de 60 anys i les menors amb malalties cròniques poden demanar hora per la vacuna de record de la covid i la de la grip al telèfon del call center 93 326 89 01, per internet, o bé trucant al CAP de Borges, al 973 14 20 33. La vacunació es fa al Centre Cívic, a la plaça U d'octubre.
  • Consulta adreçada a obtenir l'opinió de la ciutadania en general i dels sectors més relacionats amb els animals de companyia sobre la conveniència de regular la vacunació de gossos, gats i fures per aconseguir una protecció adequada davant el risc que suposa la malaltia de la ràbia.
  • El Casal Cívic i Comunitari ha organitzat el taller 'La corresponsabilitat i les violències quotidianes, diàleg obert', demà dimecres, de 17 a 18.30 hores. Compartirem experiències i creences entorn el treball de cures, el sistema familiar, la socialització de gènere i les violències masclistes més quotidianes. Taller impartit per La Guspira. Cal inscripció prèvia al telèfon 973 142835 a al correu cc.lesborgesblanques@gencat.cat.
  • L'Escola de Música de les Garrigues estarà, el 2023 de celebració. Demanen que tota la població que tingui fotografies de l'escola de música dels anys que hagin format part, que les facin arribar al correu musicagarrigues(ELIMINAR)@musicagarrigues.cat.
  • El dimarts, 29 de novembre, Unió de Pagesos organitza una xerrada informativa sobre la nova PAC 2023-2027 i la situació de la crema de restes de poda. Es farà, a les 12 hores, a Artesa de Lleida a la sala de l'Ajuntament. 
  • Dijous, al Complex Cultural de Juneda, a les 20 hores, assamblea general ordinària dels regants de la col·lectivitat número 17.
  • Campus de Nadal de l'Escola Comarcal de fubtol de les Garrigues. Els dies 22, 23, 27, 28, 29 i 30 de desembre. Nens i nenes nascuts entre l'any 2007 i el 2019. Més informació i inscripcions al formulari HTTPS://FORMS.GLE/VXQQ62WR3ZUXHCJX6. Informació als telèfons 674-75-98-53 (Oriol) O 628-70-74-81 (Marc). 

  Pujar

  • Ràdio Les Borges 107.1FM Ajuntament de les Borges Blanques

Fem xarxa