Notícies

  Dimarts, 26 de febrer de 2013

L'Ajuntament de les Borges condiciona el parquet del Pavelló Francesc Macià

Arran del desgast que ha sofert durant els nou anys en què s'ha utilitzat

El parquet de la pista del pavelló Francesc Macià de les Borges s'està restaurant perquè el seu estat era d'un desgast considerable "arran de l'ús continuat, pràcticament de dilluns a diumenge, que ha sofert durant els nou anys que fa que s'ha instal·lat". Així ho ha explicat el regidor d'Esports de l'Ajuntament de les Borges, Francesc Mir, a Ràdio les Borges.

Des de principis d'aquesta setmana els operaris de l'empresa borgenca Solparquet estan treballant en aquestes obres de condicionament que, segons Mir, consisteixen en "polir i abrillantar el parquet per deixar-lo en les millors condicions possibles". Després d'aquests treballs, que s'acabaran a finals d'aquesta setmana, es durà a terme l'última fase de millora: pintar les línies corresponents per a la pràctica esportiva. Amb aquestes millores, l'Ajuntament pretén deixar llest el parquet "per nou o deu anys més", segons Francesc Mir.

La pista poliesportiva tornarà a estar en funcionament a partir del proper 8 de març, dia en què es podrà reprendre amb normalitat l'activitat esportiva al pavelló. El cost d'aquestes obres de condicionament ha estat de 15.000 euros que finançarà íntegrament la regidoria d'Esports de l'Ajuntament de les Borges.

Estat actual dels treballs de millora del parquet

  Pujar

  • Ràdio Les Borges 107.1FM Ajuntament de les Borges Blanques

Fem xarxa