Notícies

  Dimarts, 9 de gener de 2018

La 3a Fira de l'Oli de Granyena de les Garrigues, la primera del 2018 a la comarca

Es farà el proper diumenge, 14 de gener, i hi haurà esmorzar popular i tast d'oli, a més de poder comprar-ne a la cooperativa

El proper diumenge, 14 de gener, se celebrarà la tercera edició de la Fira de l'Oli de Granyena de les Garrigues. La cooperativa i l'Ajuntament han organitzat diversos actes durant el matí, que començaran amb el tradicional esmorzar popular. També es preveu fer un tast d'olis i una visita guiada pel municipi, a més de comptar amb parades d'artesans.

La Cooperativa de Granyena de les Garrigues és de les primeres que va iniciar una línia de producció d'oli ecològic, certificat pel Consell Català de Producció Agrària Ecològica (CCPAE), i aquesta Fira és una oportunitat perquè els visitants puguin adquirir aquest oli de la collita d'enguany. L'any passat la cooperativa va vendre'n aproximadament uns 1500 litres.

Tot i que ja fa anys que se celebrava la Festa de l'Oli al municipi, en què la cooperativa organitzava l'esmorzar popular, fa tres anys que, juntament amb l'ajuntament, es programen més activitats i el certamen s'ha convertit en fira.

El calendari de fires de l'oli de la comarca continuarà amb la Fira de l'Oli i les Garrigues de les Borges els propers dies 19, 20 i 21. Les últimes, de Vinaixa i l'Albi, se celebraran al març.

Una de les parades que l'any passat van participar a la fira.

  Pujar

  • Ràdio Les Borges 107.1FM Ajuntament de les Borges Blanques

Fem xarxa