Notícies

  Divendres, 16 de febrer de 2018

La festa 'Posa't la gorra' d'aquest diumenge a la Seu Vella ja està a punt, ara només falta que hi participis!

Organitzada per Afanoc, es farà de 10 a 14 hores per ajudar els nens i nenes amb càncer i les seves famílies

El proper diumenge, 18 de febrer, de 10 a 14 hores, la Seu Vella de Lleida serà l'escenari de la cinquena edició de la festa 'Posa't la Gorra!', que organitza l'AFANOC a favor dels infants i adolescents amb càncer, tal com ja vam informar des de Ràdio les Borges. Enguany, el lema principal de la festa és 'Vine a la Festa que ens fa iguals' i el fil conductor, el món pirata (el nostre Xukli Pirata) i el seu tresor: la família.

El disseny de la gorra ha estat a càrrec de Desigual, una marca multinacional de roba que es caracteritza pels seus dissenys colorits.

La festa Posa't la Gorra!, que ja s'ha convertit en una cita ineludible a Lleida és la festa familiar més multitudinària (l'any passat va comptar amb 7.000 assistents) i té com a objectiu donar visibilitat als infants i adolescents malalts de càncer i les seves famílies i també recaptar fons amb la finalitat de mantenir i millorar 'La casa dels Xuklis', la casa d'acollida per a famílies desplaçades a Barcelona amb infants malalts de càncer que venen a rebre el tractament als hospitals de referència. I també per mantenir i ampliar els serveis que s'estan donant des de l'AFANOC Lleida a les famílies un cop retornen a territori.

Des de l'AFANOC acompanyen les famílies en tot el procés des que se li detecta un càncer al seu fill o filla menor de 18 anys, un procés llarg i que afecta tots els membres de la unitat familiar.

Novetats de l'edició d'enguany

La presentació de l'escenari principal serà a càrrec de Toñy Castillo, Directora de l'Aula Hospitalària de l'Arnau, i de la Núria Marín i Nando Escribano, presentadors del programa de TV Cazamariposas (Divinity). Hi haurà actuacions diverses de grups d'animació, les mascotes, batucada, gegants i grallers, els castellers de Lleida, tallers de tot tipus i temàtica, etc.

Com a novetat, hi haurà jocs de construcció amb peces gegants, una activitat de tir a l'arc i una activitat d'esport adaptat i la presència de personatges d'Star Wars que segur que atrauran l'atenció de grans i petits i que formaran part de l'animació itinerant. Trobareu informació específica de les activitats aquí.

Com arribar a la Festa amb transport públic?

Enguany també hi haurà servei gratuït d'autobús fins la Seu Vella de Lleida que estarà en funcionament des de les 9:30 a les 14:30 hores. D'anada sortirà des del Pont de la Universitat fins al Mercat del Pla, amb diferents parades. I de tornada sortirà des del Mercat del Pla fins al Pont Universitat 2. Es pot consultar el recorregut a la web aquí.

Com arribar a la Festa a peu?

S'hi poc accedir des de la Plaça Sant Joan, pujant les escales mecàniques i agafant l'ascensor o bé per l'entrada a la Seu de la Plaça Santa Cecília també a través d'ascensor. L'organització recomana que aquell dia no agafeu el cotxe per evitar col·lapses de trànsit.

A Ràdio les Borges també ens hem posat la gorra, anima't i participa a aquesta festa solidària per una bona causa!

Un moment de la festa de l'any passat (foto: Afanoc).

  Pujar

  • Ràdio Les Borges 107.1FM Ajuntament de les Borges Blanques

Fem xarxa