Notícies

  Dijous, 7 de març de 2013

S'instal·la la primera empresa al viver d'empreses de les Borges

El CEI de les Borges té dos espais ocupats, dels set de què disposa

L’empresa de telecomunicacions Excom Cloud, que compta amb quatre treballadors en plantilla, va ocupar ahir un dels cinc despatxos del viver del Centre d’Empreses Innovadores de les Borges. La iniciativa comptarà amb el suport, acompanyament i serveis del Centre des de la seva implantació fins a la consolidació i expansió. En aquest procés hi col·laboren la cinquantena de tècnics de la xarxa territorial del CEEI Lleida prestant el seu assessorament. Properament les instal·lacions acolliran una segona empresa, que ha presentat un pla innovador en el sector agrari. La tercera ocupació d’espai podria venir d’un altre projecte que la Comissió Tècnica ja està assessorant.

L’arribada d’Excom Cloud significa que el nou viver d’empreses, ubicat a l’Avinguda Francesc Macià de les Borges, té dos dels set espais disponibles ocupats, ja que un dels despatxos està cedit actualment a la televisió municipal Borges TV. L’alcalde Enric Mir ha celebrat la incorporació de l’empresa de telecomunicacions al viver ja que d’aquesta manera “es materialitza el suport municipal al teixit empresarial i econòmic de les Borges, recolzant els emprenedors del territori. A més, el fet que el CEI estigui especialitzat en empreses de base tecnològica ens assegura que els futurs projectes que vinguin al territori, com el d’Excom Cloud, impulsin la creació d’ocupació a la ciutat”.

A més dels despatxos, el viver d’empreses del CEI de les Borges, gestionat per la regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament, compta amb un espai de 190m² destinat als processos d’incubació empresarial i amb una sala de 220m² que permet compartir l’espai de treball amb altres empreses. Pel que fa als espais comuns, el CEI està equipat amb sales de reunions i de formació, i amb un espai per al descans.

Les empreses interessades en utilitzar els despatxos del CEI han de presentar el seu pla d’empresa a l’Ajuntament i posteriorment una comissió tècnica n’estudiarà la viabilitat. D’altra banda, el CEI també proporciona serveis de formació per a emprenedors que són oberts al públic.

El moment de l'arribada de la nova empresa al CEI de les Borges

  Pujar

  • Ràdio Les Borges 107.1FM Ajuntament de les Borges Blanques

Fem xarxa