Notícies

  Dimecres, 11 de desembre de 2024

El vi Tros del Tossal 2021 del celler Cérvoles de la Pobla de Cérvoles, millor vi de la DO Costers del Segre 2024

El vi Nena 2024 de Vinya el Vilars d'Arbeca va rebre la medalla de plata al millor rosat de la DO

El concurs de vins de la Denominació d'Origen Costers del Segre ja ha repartit els guardons a tots els seus premiats d'enguany, que es van entregar el passat, 2 de desembre, en un acte que va tenir lloc a la Seu Vella de Lleida. 

Pel que fa als vins garriguencs, el Tros del Tossal 2021, de Cérvoles Celler de la Pobla de Cérvoles, es va emportar el premi al millor vi de la DO Costers del Segre 2024 en la tercera edició del concurs. En total, prop de 140 vins es van presentar al concurs que organitza el Consell Regulador de la DO Costers del Segre amb el suport del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida i la coordinació tècnica dels Premis Vinari.

Un altre dels vins de la comarca que es va endur un premi va ser el Jan Blanc 2023 de celler Clos Pons de l'Albagés, en la categoria de vins blancs de criança. Pel que fa als vins rosats, un dels guanyadors va ser el Nena 2024 de Vinya el Vilars d'Arbeca. 

Dins dels vins Negres de Criança, el Tros de Tossal 2021, del celler Cérvoles i el Finca Barqueres 2019, de Tomàs Cusiné, del Vilosell també van estar premiats. 

Vins premiats de Costers del Segre

Per la seva banda, el vi blanc Missenyora 2022 de L'Olivera de Vallbona de les Monges (subzona Valls del Riucorb), va ser premiat pel jurat com Millor Monovarietal de Macabeu 2024. Precisament, el celler L'Olivera va ser designat també com a mereixedor del Premi a la Millor Iniciativa Sostenible 2024.

Cellers premiats durant l'entrega de guardons.

  Pujar

  • Ràdio Les Borges 107.1FM Ajuntament de les Borges Blanques

Fem xarxa